CASE | AUDIPACK

AUDIPACK

EXHIBITION

SIGNAGE

 

BUSINESS

DEVELOPMENT

BD

Uw bedrijf ontwikkelen en uw markt en omzet vergroten.

Dat is eigenlijk wat business development inhoudt.

Met de hulp en expertise van 2CMORE wordt constructief bepaald wat voor uw bedrijf relevant is.

 

MARKETING

COMMUNICATIE

MC

Doelgroepen aanspreken op alle mogelijke manieren.


Welke manieren zijn dat? Voorwelke doelgroep en met welke boodschap? Als dat bekend is, is de juiste communicatie snel gekozen!

 

INTERACTIEVE

PRESENTATIE

IP

De kracht van de boodschap is herhaling! Is dat wel zo? Als je vertelt wat je weet en niet weet wat je vertelt, wordt het een lang verhaal. Interactie met uw publiek helpt u direct om de aandacht te focussen op wat uw klant echt belangrijk vindt! 

Wat heeft 2CMORE gerealiseerd

Voor de Integrated Systems Europe (ISE) Exhibition in de RAI te Amsterdam, heeft 2CMORE op verzoek van Audipack voor diverse Eye Point en Totem zuilen aansprekende content vervaardigd.


De combinatie van attractieve content en de Audipack Eye Point en Totem zuilen, geven een goede impressie hoe deze oplossingen in de praktijk worden ingezet.

2CMORE flower icon

Audipack is opgericht in 1982 en al meer dan 30 jaar een innovatief familiebedrijf. Audipack levert creatieve gestandaardiseerde en maatwerk AV (audio/video) accessoires voor installatie, verhuur, onderwijs, digital signage en Home Cinema.

INSTORE COMMUNICATIE

Het design van de Eye-Point zuilen past in ieder winkelinterieur, en met de digital signage oplossing van 2CMORE wordt de aandacht gevestigd op het assortiment, aanbiedingen en acties. Dankzij de  herkenbare, dynamische en gerichte content in posterformaat, worden impulsaankopen gestimuleerd.

2CMORE | Ontwikkeling

DYNAMISCHE CONTENT

Content zijn afbeeldingen, foto’s, video, logo’s en tekstuele opmaak in een bijpassende layout. Zodra de content op basis van triggers, zoals tijd, weekdag, temperatuur, aantal bezoekers, kassaverkopen of andere variabelen wordt beïnvloed is er sprake van dynamische content. Een groot en belangrijk verschil ten opzichte van een statische presentatie of afspeellijst.

DOOH

Digital Out Of Home (DOOH) vereist speciale eisen aan de te hanteren Totem zuilen om dynamische content te kunnen tonen in winkelcentra, musea, stationslocaties of andere openbare ruimtes. Denk hierbij aan de weerbestendigheid, een vaste of tijdelijke opstelling, lichtsensor en lichtsterkte, gemakkelijke toegang naar de geïntegreerde apparatuur en besturing op afstand.

2CMORE | Oplossing
Audipack | Totem zuil
Audipack | Totem zuil
Audipack | Totem zuil woontrends accessoires
Audipack | Totem zuil jewels watches
Audipack | Totem zuil fashion
Audipack | Totem zuil parfumerie

Geweldig hoe 2CMORE naast hun digital signage oplossing, voor diverse markten en toepassingen, ook aansprekende en bruikbare content heeft weten te maken.

Commercieel Directeur Audipack

Cases die u wellicht ook interessant vindt:

 

SPORT

CLUBTV | SIGNAGE

 

EXHIBITION

PROJECTA | EDGE BLENDING

 

VISUAL COMMUNICATION

MOVICO | DEVELOPMENT

© 2005 - 2CMORE  |  VOORWAARDEN