CASE | SUPER DE BOER

SUPER

DE BOER

RETAILTV

 

BUSINESS

DEVELOPMENT

BD

Uw bedrijf ontwikkelen en uw markt en omzet vergroten.

Dat is eigenlijk wat business development inhoudt.

Met de hulp en expertise van 2CMORE wordt constructief bepaald wat voor uw bedrijf relevant is.

 

MARKETING

COMMUNICATIE

MC

Doelgroepen aanspreken op alle mogelijke manieren.


Welke manieren zijn dat? Voorwelke doelgroep en met welke boodschap? Als dat bekend is, is de juiste communicatie snel gekozen!

 

INTERACTIEVE

PRESENTATIE

IP

De kracht van de boodschap is herhaling! Is dat wel zo? Als je vertelt wat je weet en niet weet wat je vertelt, wordt het een lang verhaal. Interactie met uw publiek helpt u direct om de aandacht te focussen op wat uw klant echt belangrijk vindt! 

Wat heeft 2CMORE gerealiseerd

  • In-store digital signage oplossing met 8 verschillende content kanalen weergegeven via 12 grote schermen
  • 2CMORE heeft in samenwerking en in opdracht van Qbix, Super de Boer TV opgeleverd
  • Dankzij een slimme contentspreiding worden alle winkelbezoekers bereikt
2CMORE flower icon

Bij Super de Boer Hollak te  Zelhem, zijn 12 grote portrait en landscape schermen geplaatst, op strategische posities in de winkel. De schermen zijn dusdanig vormgegeven dat de relatie tussen product en promotie uitstekend tot zijn recht komt. 

NARROWCASTING

De oplossing bij Super de Boer Hollak te Zelhem is gericht op het opdoen van ervaringen met narrowcasting in termen van bereik en omzet.


De resultaten zijn belangrijk voor de verdere beeldvorming en toekomstige bestedingen van ‘above the line’ marketing uitgaven, met narrowcasting als belangrijk en gewaardeerd medium.

2CMORE | Ontwerp
2CMORE | Ontwikkeling

AANKOOPBESLISSING

Van de aankoopbeslissingen wordt 75% op de winkelvloer genomen, zoals algemeen bekend is in de retail, evenals het feit dat slechts 20% van de door merkfabrikanten bestede ‘above the line’ gelden de doelgroep bereikt.  Dichter op een ‘impulsieve’ aankoopbeslissing dan met Super de Boer TV kan een merkleverancier niet komen!

EXPOSURE

Elke deelnemende leverancier komt met 3 tot 12 seconden narrowcasting advertentie, iedere 2 minuten op diverse schermen. Dit betekent dat de reclame boodschap ieder uur ruim 360 keer wordt uitgezonden. Dat is alleen in deze ene Super de Boer winkel al 26.640 exposure per week!

2CMORE | Oplossing
Super de Boer - Jumbo | RetailTV
Super de Boer - Jumbo | RetailTV
Super de Boer - Jumbo | RetailTV
Super de Boer - Jumbo | RetailTV
Super de Boer - Jumbo | RetailTV
Super de Boer - Jumbo | RetailTV leaflet

Dichterbij de aankoopbeslissing dan met Super de Boer TV kan een merkleverancier niet komen!

Super de Boer Hollak

Cases die u wellicht ook interessant vindt:

 

HEALTHCARE

BERNHOVEN | WAYFINDING

 

RETAIL

HUNKEMÖLLER | CAMPAGNE

 

EXHIBITION

PROJECTA | EDGE BLENDING

© 2005 - 2CMORE  |  VOORWAARDEN